2013-02-09

Konkurs Luty 2013 Temat: Zgadnij, gdzie jest kotek ...

Podejście nr 2 do konkursu ;)
Klub Kota Jasna 8, jak co miesiąc, ogłosił konkurs. A co, tym razem też się jakaś fotka znalazła, więc czemu nie spróbować.

Tym razem temat konkursu to : "Zgadnij, gdzie jest kotek..."


 Patronem Konkursu jest blog
 
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące konkuru znajdziecie TUTAJ

Jak zwykle na kociowe konkursy wystawiam zdjęcie Korka (zawsze mi ciężko stwierdzić, czy to kot mój czy mojej mamy ;) Chyba taki pół na pół)

Zdjęcie, ktore bierze udział w konkursie :


Głosowanie rozpocznie się 18stego lutego, więc się jeszcze przypomnę.

Pozdrawiamy ;)


5 komentarzy:

  1. Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)
    Śliczny rudzielec :-)
    Pół na pół też może być :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudzielec super! Mam nadzieje, że w końcu uda Ci sie coś wygrać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takiego Rudzika :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, piękny...
    Ja mam beżowo-białą kotkę perska =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń