2012-12-13

WYNIKI KONKURSU!

Witajcie,

Wyniki dużo wcześniej... z braku chętnych. Oficjalnie ogłaszam, że konkurs nie wypalił. No szkoda...
Zgłosiła się tylko jedna ekipa w składzie Natalia i Beny, za co bardzo dziękuję :) Natalia przysłała 2 fotki Benego :



oraz życzenia :

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzymy wszystkim magicznych Świąt, dużo zdrowia w nadchodzącym roku, radości płynącej z drobiazgów, uśmiechu każdego dnia, a dziś pysznej kolacji wigilijnej i wielu prezentów…
Naszym przyjaciołom życzymy wspaniałych właścicieli, zawsze pełnej miski i przyjaźni ludzko-zwierzęcej…
A wszystkim bezdomnym pieskom życzymy, by wreszcie ktoś je pokochał i zdecydował się zabrać do swego domu :)
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego 2013 Roku!

Tym sposobem Natalia zgarnia główną nagrodę, czyli ciasteczka, kartki oraz psią niespodziankę! Gratulujemy! :D

Natalię proszę o podanie adresu wysyłki na maila ;)

A przy okazji kilka fotek ze spaceru :) Galeria




 

6 komentarzy:

  1. Śliczna psiunia :) I wgl pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. To był konkurs?Ja jak zwykle nic nie wiem.Szkoda.Gratuluję Beny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże nie wierzę!!!
    Ale się cieszę=)
    Już wysyłam adres!

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Natalii i Benia :))
    Prześliczne zdjęcia , Sensi wygląda prześlicznie na śniegu .
    Pozdrawia ciepło ,Alicja i Czika .

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze muszę częściej tu wpadać, może i ja coś zgarnę:D

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie wiedziałem o konkursie :(

    OdpowiedzUsuń